reklama

Východoslovenská energetika a.s....nesprávaj sa ako monopol.

Sedím a píšem reklamáciu. Teda vlastne sťažnosť. Na firmu Východoslovenská energetika a.s., ktorá sa stále správa k svojim zákazníkom, akoby bola monopolným dodávateľom elektrickej energie. Ale už nie je. Len si to akosi nechcú uvedomiť. Ale poďme pekne po poriadku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Naša samospráva zriadila minulého roku nové vysunuté pracovisko a potrebovali sme tam zaviesť elektrickú energiu. Nebudem popisovať tie peripetie a papierovačky s jej zavedením, lebo s tým máte zrejme aj vy svoje skúsenosti. Skutočné problémy však nastali, až keď nám koncom tohoročného januára prišlo vyúčtovanie za rok 2011.

Keďže sme boli novým odberateľom, tak zálohové platby v uplynulom roku boli relatívne nízke a na faktúre logicky vyskočila vysoká suma, s ktorou sa v rozpočte nerátalo. Bol to však v podstate náš problém, tak sme dodávateľa požiadali o splátkový kalendár na štyri mesiace, aby sme získali čas na navýšenie rozpočtu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bolo nám vyhovené a schválili nám splátkový kalendár, pričom do prvej platby nám zahrnuli aj úroky z omeškania, ktoré vypočítali k dátumom jednotlivých dohodnutých platieb. Rozpočet sme si o potrebnú sumu navýšili, splátky sme platili a zdalo sa, že je všetko v poriadku.

Až do okamihu, keď nám prišla faktúra v ktorej nám opäť vypočítali nejaké úroky z omeškania. Povedal som si, že nič sa nedeje, určite sa to vysvetlí a vybral som sa na ich zákaznícke centrum. Tam som im zatiaľ pokojne vysvetlil, že asi došlo k nejakému nedorozumeniu, lebo raz sme im už tie úroky zaplatili a ukazoval som dohodnutý splátkový kalendár, kde to bolo všetko rozpísané.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pracovník zákazníckeho centra chvíľu hľadel na monitor počítača a potom mi oznámil, že ten splátkový kalendár už skoro tri mesiace nie je platný. Keď videl, že mi idú vypadnúť oči dodal, že ho zrušili týždeň po podpísaní, pretože sme sa omeškali pár dní s prvou platbou.

Ešte stále relatívne pokojne, i keď som už musel zhlboka dýchať, som mu začal vysvetľovať....

 „ Splátkový kalendár, kde bola prvá splátka dohodnutá na 27. januára, ste vy podpísali 26. januára. Dali ste ho podpísať nám a my sme po tomto úkone dali banke príkaz na úhradu a peniaze vám po pár dňoch prišli. Sám vidíte, že technicky sa nedal presne dodržať ten váš dátum úhrady. A ako si môžete skontrolovať, ďalšie splátky sme platili dokonca v predstihu. A mimochodom, z akého dôvodu ste nás vôbec neinformovali o zrušení splátkového kalendára ?"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na moju otázku pracovník len mykol plecom a poznamenal, že sme nemali súhlasiť s takým dátumom prvej splátky.

To už vo mne začalo vrieť. „ Nechajme teda bokom splátkový kalendár. Prišiel som hlavne kvôli tomu, že ste nám už druhýkrát vyúčtovali tie isté úroky."

Vzal faktúru do rúk, chvíľu do nej hľadel, vrátil mi ju a blahosklonne odvetil. „Ak máte nejaké námietky napíšte reklamáciu, alebo sťažnosť."

„Pane....viete o tom, že sa správate ako monopol ?", vybuchol som ako sopka.

„Ale my už nie sme monopol".....ohradil sa vidiac moje rozčúlenie.

„Tak sa touto skutočnosťou aj riaďte", odvetil som mu stávajúc zo stoličky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

......a tak sedím a píšem reklamáciu. Vlastne sťažnosť. Na firmu, čo zaspala dobu. Alebo ju predbehla ?

Foto: hnonline.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu