reklama

Postav dom, zasaď strom, sploď syna...

Ja veru nie som tradicionalista. A priznám sa, že hore uvedené príslovie som odignoroval úplne. Dom som doteraz nepostavil, výsadba stromčekov ma akosi stále minula a namiesto syna mám dve dcéry....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Keď sa narodila tá druhá, tak niektorí známi zareagovali slovami, „ veď nevadí, tretie dieťa možno bude syn". Neviem, možno som netypický otec, ale ja som so svojimi dcérami maximálne spokojný a výrobnú linku kvôli nejakým tradíciám určite meniť nebudem.

Ženy nás skrátka sprevádzajú celý náš život. Matka je tá, čo nám v detstve meria teplotu a dáva pozor, aby sme všetko, čo je vo fľaši, vypili. Manželka je tá, čo dostáva teplotu z nás mužov a dáva pozor, aby sme všetko, čo je vo fľaši, nevypili.

A dcéra .....

„Tati....nepôjdeme sa prejsť do mesta ?"
„Dobre....poďme."

„Vieš čo, tati ? Poďme po tejto ľavej strane, tu je lepšia cesta.."
„Dobre... poďme."

„Aha, pozri tati, tu je zmrzlina. Môžem si dať jeden kopček ?"
„No dobre. Jeden môžeš."

„Hm, ale neviem, či si mám dať vanilkovú, alebo jahodovú ."
„Tak si daj obidve."

„ Jéééj tati, ďakujeeeem."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


******


„Tati, už viem, čo chcem na Vianoce."
„Nie .....psa ti v žiadnom prípade nekúpime....."

„ Ale veď ja ho nechcem od vás. Ja predsa napíšem Ježiškovi...."

Foto: likeuj.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu