reklama

Ako som si na facebooku pokecal s kotlebovcami...

Keďže som od prírody človek zvedavý a prístupný každému názoru, minulý štvrtok ma zaujímalo, čo sa deje pár hodín pred veľkým sobotným upratovaním v Krásnohorskom Podhradí na facebookovej stránke kotlebovcov....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
Obrázok blogu

Našiel som ju poľahky a zameral sa hlavne na výzvu k inkriminovanej brigáde. Už na prvý pohľad ma prekvapila dosť nízka diskusia, zameraná hlavne na potvrdenie účasti, mierne okorenená bojovými heslami.

Keďže som za pluralitu názorov, rozhodol som sa vyjadriť ten svoj priamo v jame levovej. Slušnými výrazovými prostriedkami som vyjadril svoj názor v duchu, aby neverili pánovi Kotlebovi, lebo mu podľa mňa nejde o nastolenie poriadku, ale naopak chaosu a že mu v skutočnosti na obyvateľoch obce nezáleží, ale iba zneužíva ich emócie a ťažkú situáciu v ktorej sa nachádzajú. V konečnom dôsledku mu ide hlavne o propagáciu svojej osoby a hnutia, ktorého je lídrom.

Odpoveď nenechala na seba dlho čakať a lev zareval. Som rád, že tiež slušne. Administrátor stránky sa ma opýtal. „Martin....ty pracuješ pre antifu ...?"

Moja odpoveď....."Nie, nepracujem pre antifu, ale v našom meste pracujeme s Rómami formou terénnej sociálnej práce už skoro päť rokov a výsledkom je to, že nepotrebujeme na riešenie problémov kotlebovské metódy", sa však už stretla s blokovaním a po pár sekundách zmizol z ich stránky aj môj prvý príspevok.

Takto sa teda skončila moja diskusia. Odvtedy som už zdá sa pre túto stránku persona non grata. Škoda. Mal som naozaj záujem o výmenu názorov. Možno by mi dali také argumenty, nad ktorými by som minimálne uvažoval.

A možno by nad tými mojimi začali uvažovať aj niektorí momentálni sympatizanti hnutia. Ktorí sa príslušnosťou k nemu cítia bezpečnejší a silnejší v tomto zložitom svete. Rozumiem tomu, že človek chce niekam patriť. Zvlášť keď má pocit, že rodine a ani štátu na ňom nezáleží. Je však dôležité počúvať nie, čo nám hovoria, ale, kto nám to hovorí.

Rozumiem aj tým nešťastníkom, ktorí už zo zúfalstva skúšajú všetko. Aj kotlebovštinu...

Čomu nerozumiem je však nekonanie. Tých, čo to majú v popise práce. A potom logicky nastupujú tí, čo pracujú aj v sobotu.

Veď predsa..........." Arbeit frei ."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou



Foto: spravy. pravda.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu