reklama

Svedkovia Jehovovi...Svedkovia Telekomu

Občas ma navštívia. Dve ženy. Staršia a mladšia. Tá staršia rozpráva a mladšia sa na mňa usmieva. Počas toho sa aj ja milo usmievam a pozerám raz na jednu a raz na druhú. Aby sa neurazili, lebo viem, že ženy sú na to háklivé. Väčšinou ma aj niekde pozvú, na nejaké stretnutie, ale ja stále zabudnem kde...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Občas mi nechajú aj nejaký papierik na ktorom je Ježiš, len sa mi zdá, že vyzerá trochu inak, ako ten klasický. Keď ho neprezieravo nehodím ihneď do koša a nájde ho moja desaťročná dcéra, čaká ma množstvo otázok.


Občas stretnem dvoch chlapov v parku neďaleko nás. Staršieho a mladšieho. Stoja stále pod tým istým stromom a v ruke držia nejaké časopisy. Zrejme pre šachistov, lebo raz mi spomínali niečo o veži. Ale možno sa mýlim, lebo ja šachy veľmi nehrám. No viem sa na nich tak usmiať, že ma akurát pozdravia a spýtajú. " Na obed, na obed ? Na obed, na obed "....odvetím ja a ponáhľam sa rýchlo na obed.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Nedávno ma navštívili dvaja chlapi. Starší a mladší. Ten starší rozprával a mladší sa na mňa usmieval. Ja som sa na nich radšej neusmieval, aby si to náhodou zle nevysvetlili. Ten starší mi povedal, že prišli šíriť Slovo Telekomu a že mi chcú urobiť audit, lebo som určite doteraz žil v nevedomosti. Keď som ich požiadal, aby sa najprv preukázali nejakým znakom, že sú tí za ktorých sa vydávajú, boli najprv zaskočení, ale potom niečo po dlhom hľadaní vo vreckách našli.


Vysvetlil som im, že v dnešnom hriešnom svete musíme byť opatrní a zdalo sa mi, že ten mladší počas usmievania aj jemne prikývol na znak súhlasu. Vyzeralo to tak, že aj na tento rozhovor mi vystačí môj priblblý úsmev, ale ten starší bol zjavne iného názoru a začal mi klásť nepríjemné auditové otázky. Spočiatku som opatrne odpovedal, ale keď sa ma spýtal na takú intimitu, akože koľko platím svojmu doterajšiemu telekomunikačnému Ježišovi, zaťal som sa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Keď odchádzali šíriť Slovo Telekomu k susedovi oproti, ten mladší sa už neusmieval. Ja viem, bolí z toho sánka. Papierik nenechali žiaden, takže som aspoň nemusel dcére nič vysvetľovať....


Zato ona mi vysvetlila, že títo ujovia tu už pred pár dňami boli, keď bola chorá. Otvorila im, lebo si myslela, že je to poštárka. Vraj sa na ňu milo usmievali a kládli jej otázky, ktorým veľmi nerozumela. A keďže je slušne vychovaná nehovorila nič, len sa milo usmievala...a trochu sa aj bála.


Ktovie. Možno ešte raz prídu. Možno sa bude ten mladší opäť usmievať, keď zabudne, že na mňa sa už raz usmieval. Ale radšej nech už neprídu. Na spoveď nechodím a neviem, ako by som sa ináč zbavil hriechu, ublíženia na zdraví blížnemu svojmu....

SkryťVypnúť reklamu
reklama



Foto: www.sekty.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu