reklama

Dve sestry...

Vyzerá to tak, že som sa preukázateľne zaradil do kategórie netypických a v podstate nepoužiteľných mužov. Dom som nepostavil, strom nezasadil a ani syna som nesplodil. Mám dve dcéry. A ani tu som to nedokázal dotiahnuť do takého stavu, aby o nich mohol písať A.P. Čechov...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Prišiel som z kuchyne a s vypätím posledných zvyškov síl sa rozvalil do kresla v obývačke. Konečne.


O pár sekúnd okolo mňa prešla, moja mladšia desaťročná dcéra. V ruke niesla nejaké svoje šaty a smerovala k žehliacej doske.


"A je po oddychu", pomyslel som si a zapol záložný zdroj energie.


" Nie, nie......len zostaň sedieť", vystrela ku mne obe ruky " ja si to vyžehlím sama".


Tak som len ľavým okom, ktorým občas pozerám v meste po iných ženách, sledoval jej nerovný súboj so žehličkou a košeľou.


" Žehlíš dobre, len ti dám pár taktických pokynov do zápasu, ako tvoj kouč ", pristúpil som k nej po chvíli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


" Musíš dobre poznať svojho súpera. Vedieť o jeho kvalitách, ale aj nedostatkoch. Ukážem ti, kde máš začať a ako pokračovať. Kde uchopiť nástroj a akú správnu teplotu nastaviť. A potom to chce už len tréning a tréning.........až sa dostaneš do štádia, že pri žehliacej doske odsleduješ všetky televízne seriály...."


******


Od malička chceli obidve dcéry psíka.


Tej staršej sme preto kúpili korelu a mladšej dve vodné korytnačky. Má to svoje výhody. Nemusíte ich každé ráno chodiť venčiť a neštekajú vám po byte. Ale to len preto, lebo sme korelu nenaučili štekať. 
Vie ale pískať jednu melódiu, pozdraviť a povedať mená oboch dievčat. A ešte škriekať. Keď zostane na chvíľu sama v izbe.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Vtedy chytá manželka hysterický záchvat a vyhráža sa, že všetky zvieratá raz vyhodí. Myslím však, že to neurobí, lebo mne to sľubuje už pätnásť rokov.

Tá mladšia radšej vyberie rýchlo svoje korytnačky z akvária, bozkáva ich a zakrýva im uši, aby nepočuli tie hrozby. Korele netreba. Tá škrieka tak hlasno, že manželku nepočuje.


Ale naposledy to už vyzeralo naozaj vážne. Až tak vážne, že dcéry radšej rýchlo schmatli svojich chránencov a utiekli s nimi do detskej izby. Keď som po pol hodine išiel skontrolovať to podozrivé ticho, naskytol sa mi obraz, ktorý mi pripomenul, že už nemusím stavať žiaden dom a ani zasadiť strom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Na jednej posteli spali k sebe pritúlené dve sestry. A medzi nimi spiaca korela a dve, v svojich pancieroch ukryté, vodné korytnačky....


Foto: fotky.sme.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu