reklama

Rozhovor...s Bohom

Kedy, ak nie na Veľký piatok? S kým, ak nie s ním ? O čom, ak nie o nás ? A samozrejme o počasí. Veď bez tejto spoľahlivej témy sa nemôže zaobísť žiadna dobrá konverzácia. Ani tá s Bohom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Ja: To čo je za počasie ? Taká má byť jar ? Taká Veľká noc ?


On: Videl si ma v televízii hlásiť predpoveď pekného počasia ? Alebo niekedy inokedy som ti sľúbil teplú a slnečnú Veľkú noc ? A vôbec prečo vyžaduješ ideálne počasie počas tohto sviatku ?


Ja: No.....lebo všetko by bolo také jednoduchšie, slnečnejšie, mal by som lepšiu náladu....a tak.


On: Aha......čiže keď ti zabezpečím počas celého roka slnko a teplo budeš mať stále dobrú náladu....


Ja: No..... to asi nie. Zase ak by bolo celý rok horúco, tak to by ma tiež unavovalo, potil by som sa, cítil sa vyčerpaný z horúčav a bol nervózny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


On: Takže čo ? Ako mám zabezpečiť, aby si bol so mnou spokojný ?


Ja: Ja neviem......asi aby si napĺňal moje očakávania. Vieš predsa čo očakávam od života, veď si vševedúci.


On: Samozrejme, že viem. Tvoj plán budúcnosti poznám naspamäť. Len škoda, že budúcnosť sa nedá prežiť. Dá sa len prítomnosť. A tá sa zase nedá plánovať.


Ja: Tak to je problém....


On: Nie....problém sú tvoje očakávania. Robia ťa neslobodným. Zabraňujú ti byť šťastným.


Ja: Takže si nemám vôbec nič plánovať ?


On: Ale samozrejme môžeš, ak si pripravený na každodennú konfrontáciu s napĺňaním svojich plánov. Ale načo tráviť polovicu života uvažovaním o niečom, čo sa napokon vôbec nemusí stať a druhú horekovaním nad tým, čo sa stalo ináč, ako sme si naplánovali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Ja: Počúvaj.....ty si naozaj Boh ? Si nejaký...... iný.


On: Iný ? A koľko Bohov si už stretol ?


Ja: No....ty si prvý......len sa čudujem, že tu nehorí žiaden ker a ani so mnou nekomunikuješ prostredníctvom kamenných dosiek....


On: Áno....to sú tie vaše očakávania. Ale keď chceš zjavím sa ti s bielou bradou a budem plávať na obláčiku.


Ja: Netušil som, že si taký srandista....


On: Prečo? Je predsa logické, že keď som stvoril celý svet, tak som musel stvoriť aj humor.


Ja: To máš pravdu. Tak ťa už nebudem zdržiavať... určite máš veľa práce s riadením sveta....


On: Nie, nie ......ja som s prácou skončil na šiesty deň.......odvtedy to je už len vaše dielo.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama



Foto: police.fara.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu