reklama

Inzerát: Kúpim konšpiračný byt s výbehom pre Gorily...

Aj keď terajšia doba trhu s realitami zjavne nepraje a klasické byty sa až tak výhodne nepredávajú , zohnať dobrý konšpiračný byt nie je zas až také jednoduché. Nehovoriac už o tom, že ukrýva mnohé tajomstvá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Hlas 1:

Ááá... vitajte. Klopete tak po tichu. Poďte ďalej...

Hlas 2:

Ďakujem. No...pekné to tu máte. Tu som si dovolil ....akože do nového bytu.....pár kíl banánov.

Hlas 1:

Aha....sarkazmus. Vy politici...

Hlas 2:

To ja len tak na odľahčenie....

Hlas 1:

Tak.....čo si dáte ? Kávu...čaj.....a v chladničke je tuším ešte nedopitá fľaša Coca-coly. Ale už asi bude trochu zvetralá.

Hlas 2:

Ďakujem.....nedovolil by som si ....dopíjať za šéfom.

Hlas 1:

Tak hovorte.....ako ide vyšetrovanie. Darí sa, darí ? Vraj dopĺňate a obmieňate vyšetrovací tím...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hlas 2:

Ďakujem za opýtanie. Áno....snažíme sa. Mám taký systém. Doplním jedného nového.....a odvolám dvoch starých. A v štádiu, kedy tam už budú všetci noví, zmením bleskovo zameranie vyšetrovania.

Hlas 1:

Áno ? A načo sa zameriate ?

Hlas 2:

Na podozrivý úhyn goríl v bratislavskej zoo. Samozrejme, že názov spisu nezmeníme. To by už pre voličov bolo podozrivé.

Hlas 1:

Áno volič......to h...o. Ešte šťastie, že len kĺže po povrchu.....

Hlas 2:

Tak...povedal som, čo som mal a hádam už pôjdem. Aby som nemusel sám sebe nahlásiť zmenu pobytu...hahaha...... Dovi.....

Zvuk otvárajúcej sa chladničky....

Hlas 1:

Demokracia je fakt na h...o systém. Každú chvíľu tu vládne niekto iný a ja mám potom plnú chladničku nedopitých fliaš....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Foto: www.i-dca

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu