reklama

Pohľadnica od Ivana Gašparoviča z Chorvátska...

Možno ste si všimli, že je tu u nás na Slovensku, v posledných dňoch akosi smutno. Ľudia chodia po uliciach akýsi zamračení a nikto sa neusmieva. Odpoveď je však jednoduchá. Náš hlavný zabávač je predsa na dovolenke v Chorvátsku. Ale spomenul si na nás....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)
Obrázok blogu

Milí spoluobčania....Slováci a Slovanisti.

Rozhodol som sa Vás srdečne pozdraviť z ďalekého Chorvátska, ktoré je ako všetci určite dobre viete na Ba..... veď ako vravím, všetci dobre viete kde to je...

I keď som veľkým priaznivcom internetu, rozhodol som sa pre túto tradičnú formu pozdravu formou pohľadnice. Nebudem Vám predsa takéto osobné veci hovoriť cez gúgl...

Hneď na úvod mám vraj veľmi srdečne pozdraviť všetkých slovenských daňových poplatníkov od chorvátskych daňových poplatníkov......takže odovzdávam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám sa tu veľmi dobre. Som ubytovaný v dome krási...

Je to taká skromná vilka a volá sa Jadranka. Netuším po kom ju pomenovali, ale myslím, že po tej našej slovenskej speváčke.

Hovoria, že jeden deň pobytu v nej stojí 10- tisíc kún, ale podľa mňa to je hlúposť. Veď viete, že aj ja som poľovník a toľko kún sa za deň zastreliť predsa nedá.

Ináč pušku som zabudol doma na Slovensku, tak sú tu všetci akýsi spokojnejší....

Ale stravu si hradím zo svojho....teda z Vášho. Ale za odmenu Vás všetkých pozabávam veselými príhodami, keď sa vrátim domov.

Je tu veľmi pekne, ale na druhej strane je mi trochu smutno, že som tu poslednýkrát. Ale ktovie možno ma o rok so sebou Robert zoberie. Ako trubača....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale vraj aj vy doma máte teploty ako v Chorvátsku. Vidíte to za Dzurindu a Radičovej nebývalo....

Ej veru....istoty sú istoty.

Ale všetci mi hovoria, že už musím končiť......

.....takže ešte nalepím svoju známku, ktorú som si v rámci šetrenia štátneho rozpočtu doniesol so sebou a pohľadnica môže ísť.


Váš Ivan

/ Pohľadnica prešla autorizáciou. Autor zmenil iba jedno slovo.../

Foto: server.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu