reklama

Gašparovičova posledná správa o stave republiky...

Roky sa mu vyčítalo, že nebol prezidentom, ktorý by sa zásadným postojom vyjadroval k dianiu a smerovaniu krajiny, hodnotil ho zo svojho pohľadu a prípadne naznačoval budúci možný vývoj. Tak sa pán prezident aspoň na záver pochlapil a zatrúbil na ústup...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Milí občania...

...možno sa vám zdá, že som bol v poslednom období akosi ticho. Avšak to nie preto, že by ma nezaujímalo, čo sa okolo mňa deje, ale práve preto, že sa okolo mňa niečo dialo.

Moji ľudia ma po týždňovom pátraní informovali, že sa chystá prvé kolo prezidentských volieb a že nikde po Slovensku nemohli nájsť plagáty s mojou podobizňou. Predpokladám, že poštová známka sa neráta...

Tak sme z toho po tajnom nočnom zasadaní, so štábom mojich poradcov vydedukovali, že asi sa už prezidentských volieb nezúčastním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je vskutku nepekné, že ma o tom nikto, ale naozaj nikto neinformoval. Dokonca ani tí, analfabeti z médií. Ale keď sa jednalo o toho Čentéša, tak stanovali v mojej pionierskej záhrade.

Keby aspoň niekto nainštaloval tie hodiny oproti palácu, tak by sa človek vedel zorientovať...

Ale nevadí. Bolo to krásnych spoločných desať rokov. Plné nezabudnuteľných športových zážitkov a poľovačiek. Ale aj otravných novinárov a ich otázok, ktorým som mnohokrát ani nerozumel.

Mám sa však s čím za tých desať rokov pochváliť. Porazil som v prezidentských voľbách Vladimíra Mečiara aj Ivetu Radičovú. A tú dokonca raz aj na hokeji...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som preberal pred desiatimi rokmi túto krajinu bolo to len také malé, zakomplexované, bezvýznamné Slovensko, kde sa ešte platilo akýmisi korunami.

A teraz svojmu následovníkovi odovzdám už hrdého, bezvýznamného člena Európskej únie, kde sa platí eurom a Vatikánskou menou.

S akou rozlohou som túto krajinu preberal s takou ju aj odovzdávam. Neprišli sme o svoj Žitný ostrov, čo v súvislosti s dianím na Krymskom polostrove možno hodnotiť, ako výrazný medzinárodný úspech.

Krajina je síce o niečo viac rozkradnutá, ale uznáte, že nemôžem byť všade...

Zrejme očakávate, že sa na záver vyjadrím aj k samotným prezidentským voľbám.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potešil ma fakt, že som po prvom kole získal do klubu politických dôchodcov pár nových členov. Aspoň nebudem sám kŕmiť holuby pred Grasalkovičovým palácom....

Ale priznám sa, že pred druhým kolom som trochu v rozpakoch. Zaskočilo ma to, že doňho postúpil s dobrým katolíkom aj dobrý anjel.

A ja ako dobrý veriaci, najprv som veril strane a potom cirkvi, sa naozaj neviem rozhodnúť.

Tak som si povedal, že dosť už bolo voľby menšieho zla a rozhodol som sa odcestovať na dvojtýždňovú dovolenku do Chorvátska.

P.S. S pánom Bohom idem od vás.....

Foto: www.pofis .sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu