reklama

Čo hrozí seriálu "Tisíc a jedna noc ".

Raketový štart momentálne najúspešnejšieho tureckého vývozného artiklu telenovely „Tisíc a jedna noc“ ma pravdupovediac trochu zaskočil. A zrejme tiež zaskočil nielen konkurenčné média, ale aj samotnú televíziu Markíza. Tá sa však rýchlo zorientovala a vpúšťa turecké noci do našich slovenských večerov, štyri dni za sebou a to v najsledovanejšom čase. Ako sa však hovorí, každé čudo trvá tri dni a zdá sa, že tomu tak bude aj v tomto prípade....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (69)
Obrázok blogu

Vďaka seriálu som v čase jeho vysielania pre svoju manželku neexistoval. Nevšímala si ma a mohol som pokojne odísť z bytu a ísť trebárs na pivo, alebo za frajerkou, samozrejme ak by som nejakú mal a navyše by tiež nesledovala sladkú tureckú malinovku.

Pred pár dňami však došlo k akémusi zlomu. Keď som sa vrátil domov a práve prebiehali posledné minúty x-tého dielu, opýtala sa ma moja životná partnerka, kde som bol. Nasledujúce dni som si začal všímať ďalšie znamenia. Manželka a moje dve dcéry prestali po internete hľadať diely, ktoré ešte u nás neboli odvysielané. Mladšia dcéra normálne zaspala uprostred deja na pohovke. Staršia dcéra si počas životne dôležitých dialógov drzo začala robiť pedikúru a vyvrcholilo to včera, keď moja drahá polovička odišla čítať knihu do spálne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A týmto definitívne skončila moja večerná dvojhodinová sloboda. V záujme zachovania dobrej rodinnej klímy a občianskeho spolunažívania som sa rozhodol pomôcť tvorcom seriálu a televízii Markíza zopár tipmi a radami, ktoré napomôžu návratu tureckej filmovej perly na trón sledovanosti.

Najdôležitejšie je dať novým dielom seriálu druhú myšlienku, pretože tá prvá a doteraz jediná sa už za ten čas vyčerpala a zovšednela. Zrejme by tiež pomohlo dať medzi tie tmavé krásky aj nejakú tú blondínku. Zo Slovenska by som mal tip na Noru Mojsejovú, ktorej manažérske schopnosti by sa dali využiť aj vo vedení firmy hlavných predstaviteľov. Je to skrátka šéfka ako hrom a neriadená strela, ktorá dokáže dať deju seriálu nové a nikým netušené možnosti. O zvýšení sledovanosti ani nehovoriac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj samotná televízia Markíza by sa mohla zamerať na výraznejšie public relation tejto telenovely na Slovensku. Účasť hlavných predstaviteľov v Adela show je úplnou samozrejmosťou, podobne ako výlet do Turecka v relácii Modré z neba, čo určite poteší aj čmeliaka Vilka. A čo je ešte dôležitejšie, v súvislosti s konaním MS v hokeji v blízkych mesiacoch, začínam tušiť množstvo rodinných konfliktov pri súboji o ovládač televízora. Navrhujem vkladať dej seriálu nie medzi reklamné bloky, ale medzi jednotlivé hokejové tretiny. Tak bude aj vlk sýty aj telenovela celá.

Aby som bol správne pochopený, ide mi naozaj o to, aby sa v našich slovenských domácnostiach naďalej zachovalo všetko to pozitívne, čo nám „Tisíc a jedna noc“ priniesla. A ja sľubujem, že si aspoň jeden diel, tohto pre mňa doteraz iba rozhlasového seriálu pozriem. Najradšej ten posledný.

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu