reklama

Nemocnica na pokraji.....mesta.

Vrátnica nemenovanej nemocnice, v nemenovanom meste, v nemenovanej krajine....Nesmelo a neisto prichádzajúci pacient po chvíli váhania zaklope na okienko vrátnice...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Obrázok blogu

Pacient:

Dobrý deň....prosím vás, hľadám interné oddelenie....kadiaľ sa tam ide ?

Vrátnik:

Dobrý.....no tak to pôjdete rovno a hen za tým komínom doľava...a tam to už uvidíte.

Pacient:

Ďakujem pekne...

Vrátnik:

Ale pôjdete tam úplne zbytočne....nikoho tam nenájdete.

Pacient:

Prečo nikoho,...kde sú všetci ?

Vrátnik:

Dobrý človek....a vy ste prišli z Marsu, alebo nečítate noviny ? Veď lekári predsa štrajkujú....

Pacient:

No.....ja noviny čítam a práve preto viem, že mal byť vyhlásený núdzový stav a lekári teda musia prísť do práce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vrátnik:

Jááj zlatý môj, veď oni aj prišli, ale všetci doniesli tie péenky.....a išli domov.

Pacient:

No, ale to tam nie sú ani sestry ? Veď tie predsa neštrajkujú.

Vrátnik:

No a čo by tam robili ? Káva im už došla, trpezlivosť tiež a úplatky za lekárov brať nemôžu, lebo nemajú ten ich diplom. Tak išli všetci domov.

Pacient:

A čo ja mám teraz robiť ?

Vrátnik:

No....choďte tiež domov.

Pacient:

Ale veď ja som predsa chorý...

Vrátnik:

Chorý.....a čo vám je ?

Pacient:

No to neviem......na to som predsa prišiel sem do nemocnice, aby mi to zistili.

Vrátnik:

Ale to predsa musíte vedieť.....azda nechcete, aby sa lekári zdržiavali nejakými vyšetreniami a zaťažovali už aj tak plne využité prístroje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pacient:

A čo mám teda robiť ?

Vrátnik:

Ja vám teda poradím. Hlavne sa musíte začať zdravšie stravovať, nefajčiť, nepiť a keď, tak len jednu slivovičku denne.... hahaha. A nezabudnite na veľa pohybu.....

Pacient:

No, ale kto mi predpíše lieky ?

Vrátnik:

A načo vám je lekársky predpis ? Aj tak už dnes skoro za všetko platíte plnú cenu. Choďte do lekárne, povedzte im, čo vás bolí a oni vám už niečo doporučia.

Pacient:

No dobre teda.....a čo mám robiť s tou obálkou, čo som so sebou doniesol...?

Vrátnik:

Tak s tou vám tiež rád pomôžem. Nechajte ju u mňa, aby ste mali pocit, že sa vám dostalo tej najlepšej starostlivosti. Takže dovidenia....a nezabudnite...hlavne veľa pohybu na čerstvom vzduchu.....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pacient:

Dovidenia.....a ďakujem.

Vrátnik:

Tak a to by sme mali....dnes už desiateho vybaveného. A že vraj to bez lekárov nepôjde. Len dúfam, že mi tých sľúbených tristo euro navyše k môjmu platu vrátnika pridajú....lebo ak nie, začnem napokon štrajkovať aj ja. A to ešte len potom začne kríza v zdravotníctve....

Foto: aktualne.centrum.cz

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu