reklama

Desať viet, ktoré vám udržia manželstvo...

Manželstvo je hlavne o schopnosti správnej komunikácie. Ale v manželstve tiež  platí, že mlčať je niekedy zlato. No občas je potrebné aj prehovoriť a vtedy je dôležité použiť tie správne slová. Páni, tu je pár tipov na vety, ktoré určite zaberú. Len si musíte dať pozor na intonáciu, aby vás manželka nepodozrievala, že si z nej robíte srandu....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (62)
Obrázok blogu

1. Miláčik, môžeme dať kľudne dole všetky zrkadlá, tak perfektne si ten nábytok vyleštila. Ja netuším, kde sa v tebe berie toľká energia.

2. Zlatko, bol som včera na obed u mojej mamy. A poviem ti, dojedol som to jedlo len zo slušnosti. Jááj...zlatá tvoja kuchyňa.

3. No, počúvaj. Pred pár dňami som ťa zahliadol v meste s tou tvojou kamarátkou Janou. Ty, nepribrala ona náhodou ? Vyzerala si ako jej dcéra.

4. Predstav si, čo sa ma ten blbec Jožo dnes opýtal. Že vraj koľko som zaplatil za tvoje silikónové prsia, lebo vraj také pekné ako máš ty, ešte nevidel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

5. Ale jasné miláčik, že si spolu s tebou pozriem ten romantický film. Nebudem predsa pozerať tú nudnú Ligu majstrov.

6. No tie nádherné šaty vo výklade snáď ušili priamo pre treba. Ale nie, naozaj mi nevadí, že za ne dám celú svoju výplatu.

7. Mi nehovor, že po nociach tajne neštuduješ detskú psychológiu. Veď ten Bill Cosby je oproti tebe úbohý amatér.

8. Skutočne mi nevadí, že tvoja mamička bude bývať mesiac u nás. Rád navarím aj pre ňu.

9. Samozrejme, že ťa ľúbim. Len sa to bojím vysloviť nahlas, aby som tú našu veľkú lásku nevyplašil ako vtáčatko na strome.

10. Mlčím, lebo už mesiace rozmýšľam nad tým, aký som bez teba nemožný a neschopný. Naozaj neviem, čo by so mnou bolo, keby som ťa nestretol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Tých viet by sa určite našlo viac a pravdepodobne aj vy máte také, ktoré zaberajú vo vašom vzťahu. Ale čo je hlavne dôležité. Aj v manželstve platí, že s humorom ide všetko lepšie. Tak ja len tajne dúfam, že som vám svojimi radami vyčaril na tvári aspoň taký malilinký úsmev.

Foto: ozene.zoznam.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu