reklama

Dzurindov telefonát Miklošovi...

Čas do volieb sa už dá počítať na hodiny. Napätie a nervozita stúpa a politici už zvažujú všetky alternartívy. Aj tie najhoršie. Ako napríklad v telefonáte medzi Mikulášom Dzurindom a Ivanom Miklošom....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

I.M.

....ahoj Miki, čo potrebuješ ?

M.Dz.

Ahoj Ivan, prečo šepkáš ?

I.M.

Ále.....moja asistentka ma zatajila pred novinármi, že tu nie som, tak sa snažím, aby ma nebolo počuť na chodbu. Vieš, stále otravujú s tým nefunkčným informačným systémom na daňových úradoch a ja musím hrať aspoň do volieb mŕtveho chrobáka.

M.Dz.

Rozumiem, to ti išlo stále dobre. Ale myslím, že už je to aj tak zbytočné. A práve kvôli tomu ti volám. Jasne, že oficiálne budeme hrať do soboty, akože sa nič nedeje, ale musíme sa Ivan pripraviť aj na ten najhorší variant.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

I.M.

Myslíš, akože sa nedostaneme do vlády ?

M.Dz.

Myslím, akože sa nedostaneme ani do parlamentu. A preto by bolo potrebné mať na pondelok pripravený do zálohy, akýsi smútočný obrad.

I.M.

No počkaj, akože normálny pohreb s truhlou, vencami a smútočnými hosťami ? A prosím ťa, kto bude ležať v truhle ? Azda ty ? Hahaha...

M.Dz.

Som rád, že ťa aj v týchto ťažkých časoch neopúšťa zmysel pre humor. A keď už ide o to, tak by si tam so mnou pokojne mohol ležať aj ty. Ten tvoj postoj „ja nič, ja Mikloš", sa mi teda vôbec nepáči.

I.M.

No dobre. Veď sa už toľko nečerti. A kto prečíta smútočnú reč ? Hádam by mohla Lucia Žitňanská, keď sa teraz toľko angažuje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

M.Dz.

To je dobrý nápad. Rozmýšľal som aj o Ivete, ale bojím sa, že ma odmietne. Veď si ma už vymazala aj z priateľov na Facebooku...

I.M.

Hm.....mňa medzi priateľmi ani nikdy nemala. A koho vlastne pozveme na ten obrad? Alebo otázka skôr znie, kto bude ochotný prísť, keď sme sa tak so všetkými rozhádali ?

M.Dz.

To naozaj netuším. Ale jedno viem naisto. Róbert Fico príde, aj keby sme ho nepozvali. Bude sa chcieť totiž presvedčiť, či nám voliči naozaj zatlačili oči. A určite donesie aj vence. Na jednom bude napísané, „ Kde je vôľa, tam je cesta" a na druhom, „Odpočúvaj v pokoji".

Foto: čas.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu