reklama

Náš zákazník...naša obeť, alebo náš pán ?

Poznáte tú známu vetu. Keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté. Spomenul som si na ňu pri porovnaní mojich dvoch skúseností s predavačkami v potravinách. Jedna sa stala pred pár týždňami a druhá pred pár dňami...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Naša obeť...

Milujem kávu. A keď je krásne voňavá a spenená poskytuje úžasný zážitok. Len škoda, že je z roka na rok drahšia. Mám svoju obľúbenú značku, ktorá však nepatrí k tým lacnejším. S radosťou preto privítam, keď je v akciovej cene a ušetrím nejaké to euro....

Aj minule som pri tej "mojej" káve objavil cenovku so zníženou cenou. S radosťou som ju priložil k ostatnému nákupu a pri pokladni zaplatil. Mám však taký zvyk, že pred odchodom z predajne očami prebehnem pokladničný lístok. Urobil som tak aj teraz a s prekvapením som zistil, že káva je v pôvodnej, čiže nezníženej cene.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som ju šiel reklamovať pokladníčka mi len odvrkla, že akcia už včera skončila a asi zabudli dať pôvodnú cenovku. Žiadne ospravedlnenie, alebo náznak toho, že ich to mrzí. Keďže kávu sme už doma nemali, tak som ju nevrátil, len som ju dôrazne požiadal, aby tú akciovú cenu dali preč, lebo takto uvádzajú zákazníka do omylu. Ani len okom nemrkla.

Na druhý deň som zašiel do toho obchodu opäť, aby som zistil, či spravili nápravu. Moja predtucha ma nesklamala a pri inkriminovanej káve svietila stále akciová cena. A ja som vykonal to, čo mi momentálne napadlo. Papierik s akciovou cenou som vzal a hodil do neďalekého koša....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Náš pán...

Mám rád aj čerstvé pečivo. Ku voňavej káve sa hodí ako bublinka k vodováhe. Len škoda, že skoro ráno ešte nemajú v pokladni potravín vydať z päťdesiat eurovej bankovky.

Ale milá predavačka sa po chvíli bezradného hľadania napokon vynašla. "Viete čo, zoberte si pečivo a peniaze mi prinesiete zajtra." Už som sa aj vydal k dverám obchodu, keď mi zrazu jeden pán, ktorý si náš rozhovor vypočul, podával päťdesiat euro rozmenených na menšie bankovky.

Toľko človečiny na pár metroch štvorcových....

Foto: zzz.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu