reklama

Vlastenecké turné Drahoslava Machalu.

Obidve moje dcéry navštevujú základnú školu. Niekoľkokrát do roka zaregistrujem ich informáciu o nejakej besede, alebo prednáške na škole. Či už ide o hosťa známejšieho, alebo mne nič nehovoriaceho, moje deti vnímajú jeho slová rovnako vážne. A z tohto dôvodu vnímam aj ja rovnako vážne prednášky Drahoslava Machalu na školách v Partizánskom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Matica slovenská vykonáva svoju činnosť. Po svojom. A to už od čias Vladimíra Mečiara. Niet divu, že ho preto velebí. Možno rozumiem aj tomu, že ho velebí aj samotný spisovateľ Drahoslav Machala. Sú si zrejme blízky nielen v spôsobe riešenia konfliktov.

Škola by sa mala starať o vzdelanie a duchovný rast svojich žiakov. Jej povinnosťou je zabezpečiť učiteľov, ktorí to dokážu a tiež zabrániť nežiaducim vplyvom okolia, počas vyučovacieho procesu. A za taký nežiaduci vplyv ja prednášky niekdajšieho prívrženca nacionalistického krídla HZDS považujem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nepotrebujem, aby škola moje deti vychovávala k vlastenectvu. Úplne postačí, ak sa na dejepise dobre a neideologicky naučia dejiny. A nielen nášho štátu.

Budem rád ak moje deti budú v budúcnosti hrdé samé na seba. Na to, čo v živote dokázali. To je podľa mňa to pravé vlastenectvo.

A dovtedy sa budem s úsmevom pozerať ako sa tešia pred televíznou obrazovkou, na ktorej je Chára, Šatan, Handzuš a ostatní zlatí chlapci zo Slovenska...

Foto: sportky.topky.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu