reklama

Poznám človeka, ktorý nepozná Sagana...

Akokoľvek neuveriteľne to znie, taký človek existuje. No nie niekde v ďalekej púšti, alebo za polárnym kruhom. Ale tu na Slovensku, v rodnej krajine tohto novodobého slovenského hrdinu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)
Obrázok blogu


O Petrovi Saganovi sa už píše takmer všade. Od renomovaných svetových médií až po steny panelákov s nápismi „Milujem Peťa Sagana..."

Začínajúci mladí cyklisti vo svete napodobňujú pri svojich prvých víťazstvách jeho gestá a fankluby mu rastú ako huby po daždi. Tohtoročnú Tour de France dokonca absolvovala so mnou pri televíznej obrazovke aj moja desaťročná dcéra a viedli sme spolu aj dosť fundované debaty o cyklistike a samozrejme o Petrovi Saganovi.

A predstavte si, že pritom všetkom sa ma jedna moja známa počúvajúc debatu, v ktorej padlo párkrát Petrove meno opýtala: „A kto je to vlastne ten Sagan:" ?

Mysliac, že ide o provokáciu som najprv nereagoval a až po opakovanej otázke som pochopil, že je to myslené vážne.

Pozorne som sa na ňu zahľadel a s vážnou tvárou povedal. „ Sagan je slovenský cyklista a stáva sa z neho svetová športová hviezda."

„Vieš, ja televízor veľmi nepozerám....", odpovedala takmer previnilo „ a čo on na tom bicykli vlastne robí ?"

„Robí si dobre svoju prácu", odpovedal som jej a uvedomil si, že celé je to vlastne o tom.

Keď sa ho pred pár dňami opýtal jeden novinár, či si uvedomuje, že je už v takom mladom veku vlastne svetová cyklistická hviezda odpovedal slovami, že aj áno, ale že to veľmi nerieši a sústredí sa hlavne na svoj bicykel a svoju prácu.

Sme samozrejme radi, že priletela táto Saganova kométa. Ďakujeme za tie endorfíny šťastia, ktoré nám jeho „dobrá práca" prináša.

Ale, skúsme si každý z nás absolvovať tú svoju Tour de Sagan. Tie endorfíny budú určite tiež stáť za to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Foto: sportky.topky.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu