reklama

Rozboril, Hvorecký a Svätý Peter...

Jedného krásneho dňa sa pred nebeskou bránou stretol známy slovenský moderátor so známym slovenským spisovateľom. Samozrejme sa ihneď spoznali, ale chvíľu sa ešte okúňali a tvárili, že hľadajú vo vreckách od tej brány kľúče.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
Obrázok blogu

Prvý to s nervami nevydržal známy slovenský spisovateľ.

" Pán Rozboril, čože vy tu v takom čase ? Azda natáčate Vylomeniny ?

" Nie, nie.......ja som tu prišiel len po kúsok oného.... modrého.....z neba " odvetil neisto známy slovenský moderátor a trochu zahanbene skrýval za chrbtom igelitovú tašku. " Moja....oná...šéfka....ma poslala. A čo vy ? Azda tu hľadáte silný pocit čistoty ? "

Známy slovenský spisovateľ chvíľu zarazene stál a potom sa mu rozsvietilo.

" Jaaj, už som pochopil. Sarkazmus, že. Nie, mýlite sa. Ja tu čakám na svojho kolegu...teda bývalého. On je už tu za bránou a občas si s ním prídem pokecať. Miro Válek....možno ho poznáte. Viete.....ten zm.d, ako ste ho nazvali."

" Aha, ten......ale vedel písať. Ja som ho síce nečítal, ale spolužiaci hovorili", zareagoval po chvíli známy slovenský moderátor.

" Veru, vedel.......na rozdiel odo mňa, však", vyčítavo odvetil známy slovenský spisovateľ.

V tom zavŕzgala nebeská brána a v nej sa zjavil sám Svätý Peter. Premeral si pohľadom známe slovenské celebrity a keďže mu ich tváre zjavne nič nehovorili, prísne sa ich opýtal.

" Čo vy tu dvaja hľadáte ? Dúfam, že mi tu nechodíte kradnúť modrú farbu. V poslednom čase sa mi akosi podozrivo stráca...."

" Kdeže.....ja tu len čakám, kedy príde pán Válek. Boli sme dohodnutí...." zahabkal známy slovenský spisovateľ.

"Miro dnes nepríde...". rezolútne odvetil Svätý Peter.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

" Má umeleckú dišputu s mojim najvyšším šéfom.....o Slove....veď poznáte to jeho - "Zadržte prosím...slovo je aj nôž".

"A ty, čo by si rád ", pozrel prísne na ticho stojacého, známeho slovenského moderátora.

" Ja, ja .......ja nič, ja som Vilko. Ja som tu s ním. My sme kamaráti. A už musím ísť, lebo ma bude Zuzka hľadať, že kde tak dlho som a či nerobím nejaké vilomeniny...vlastne vylomeniny, ako môj kamarát Miško správne hovorí...."

"Tak dovi......a pozdravujte toho ......no toho, čo tak dobre píše.....že si od neho doma niečo prečítam ....a potom napíšem na facebook...dúfam, že mi dáte like...", dopovedal známy slovenský moderátor utekajúc späť na zem, tentoraz však bez modrého z neba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama




Foto: www.cas.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu