reklama

Muž obdarovaný na Deň žien...

My muži vraj oslavujeme svoj medzinárodný deň na Jozefa. Ja osobne poznám dosť veľa nositeľov tohto mena, takže niečo pravdy na tom asi bude. Ale zistil som, že muž môže byť obdarovaný aj ôsmeho marca....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
Obrázok blogu

" Tati a zajtra ma zobuď tak asi o štvrťhodinku skôr ", prízvukovala mi pred spaním moja desaťročná dcéra.


" Jasné..... a čo azda si potrebuješ niečo zopakovať do školy ? " .....spýtal som sa automaticky.


" Ale nie.........chcem mamke prichystať raňajky do postele.........veď má predsa ten sviatok..."


Ráno som sa jej ledva dotkol a už vyskočila z postele.....


" Uf....bála som sa, že zabudneš.....každú chvíľu som sa v noci budila" referovala mi cestou do kuchyne.


" Nie, nepomáhaj mi, chcem všetko urobiť sama", vyháňala ma od stola.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Tak som len z diaľky pozoroval, čo kladie na vymaľovaný tanier, ktorý sme dostali od detí na Vianoce.

Rožky natrela maslom, dala na nich plátky syra a posypala ešte nastrúhaným eidamom. Rozbalila veľkú čokoládu, ktorú už niekoľko dní bránila pred staršou sestrou a vyzdobila ňou zvyšok taniera. A úplne na okraj priložila vlastnoručne zhotovené blahoželanie.


" Milá mamička.....každý deň si krásna ako ružička. Uži si dnešný deň.....mám ťa veľmi rada."


A dnu zasunula darčekovú poukážku na nákup v drogérii v hodnote 10 euro, ktorú dostala od strýka ešte na Vianoce.


" Myslíš, že to bude stačiť ..." dvihla ku mne svoje smutné hnedé oči " keď ja už nič iné nemám "

SkryťVypnúť reklamu
reklama


" Samozrejme, že áno " odvetil som jej rýchlo, nenápadne si utierajúc obe oči "veď si jej dala všetko, čo máš."


A ako sme tak, ako oficiálna delegácia kráčali za oslávenkyňou do spálne, uvedomil som si, že krásnym darčekom som bol napokon obdarovaný aj ja.

A to ani nemám sviatok.....




Foto: fotky.sme.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu