reklama

Milujem tie rána...

Najhoršie to býva v zime. Vtedy je skoro ráno vonku ešte väčšia tma ako v mojej hlave. Teraz, začiatkom jari ma teší aspoň to, že slnko vstáva skôr ako ja. A mám pocit, že niekedy tiež potrebuje poriadnú dávku silnej čiernej kávy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Najskôr sa došuchcem k zvyšku svojej včerajšej kávy. Je studená, ale kofeín je kofeín. A na základe dlhoročného výskumu môžem potvrdiť nepravdivosť teórie, že studená káva pôsobí na krásu. Iba ak deštruktívne....


V kuchyni konečne otvorím oči a chladničku. Rozmýšľam, čo majú moje dcéry takto po ránu najradšej. Zrejme spánok....skonštatujem napokon v duchu.


V ich izbe je zatiaľ ticho. Slnko za zatiahnutými žalúziami ale netrpezlivo čaká...


Vojdem potichu dnu a tú staršiu pošteklím na vystrčenej päte a stiahnem z nej perinu. Chvíľu so mnou bojuje, ale napokon sa rezignovane posadí na posteli a nechápavo hľadí okolo seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


" Aspoň pár minút "....vychádza z nej neartikulovane, ale sama neverí v úspech svojej prosby.


Tej mladšej sa väčšinou stačí len dotknúť a už má otvorené oči. Ešte tak pred rokom ku mne vystrela ruky a ja som ju nosil do kúpelne. Aspoň si o pár sekúnd dlhšie podriemala na mojom pleci...


Teraz je už "veľká" a pri raňajkách pôsobí dospelo. Medzi prežúvaním väčšinou šteboce o tom, čo sa večer naučila, alebo čo ju dnes čaká v škole.


Tá staršia ešte stále spí a tvári sa, že neskutočne trpí pri sestrinom monológu.


" Môžeš byť chvíľu ticho ?".....precedí napokon pomedzi zuby.

" Nemôžem ".....pohotovo jej odpovie " som predsa žena " a pokračuje ako guľomet ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Pri umývaní zubov sa potom v kúpelni navzájom odstrkujú od zrkadla a rozprávajú s papagájom, ktorý ich s údivom pozoruje.


Prvá je hotová vždy tá mladšia. Zatiaľ, čo ona už stojí pri výťahu jej " veľká " sestra sa ešte len šminkuje. Keď jej poviem nech ide sama, len zakrúti hlavou...


" Azor nás čaká obidve.....bol by smutný, keby som prišla len ja sama...."


Azor je pes, pri ktorom sa každé ráno cestou do školy pristavia a niekedy mu dajú aj nejakú maškrtu. Kvôli nemu prestali chodiť do školy autobusom. Tento pravý dôvod som sa však dozvedel až po niekoľkých mesiacoch.....


Keď sa napokon za nimi konečne zavrú vchodové dvere slastne si ľahnem do postele......aspoň na pár minút.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Ale viete čo ?


Ja milujem tie rána...............keď mám kvôli komu vstávať.




Foto: tuateraz.sk

Martin Štunda

Martin Štunda

Bloger 
  • Počet článkov:  353
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som cestujúci vo vesmírnom metre, ktorý pred 50 rokmi, vystúpil na zastávke, s názvom Zem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu